Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Nov 2024 09:10:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13639 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papiniidu tn 50, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Papiniidu tn 50/1, Pärnu maakond, Pärnu linn, Mai tn 24// 24b// Metsa 
tn 19// Papiniidu tn 44// 50// Papiniidu tänav T3, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Papiniidu tänav T3, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papiniidu tänav T3, 
Pärnu maakond, Pärnu linn, Papiniidu tänav T3, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Papiniidu tn 50// Papiniidu tänav T2// T3 (Kaubandushoone, Korterelamu, 
Kaugküttetorustik, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, 
Sademeveekanalisatsioon, Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine pädeva asutusega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27184210>  (menetlus nr: 
462124), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (NELE RENT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister